Aici iti voi prezenta 25 strategii de marketing pentru a te ajuta sa obtii mai mult trafic pentru site-ul tau.

Multe branduri isi concentreaza toate eforturile pe cresterea ratei de conversie.

Nu ma intelege gresit. Este extrem de important pentru succesul companiei, conversiile se traduc in lei. Dar inainte sa converteasca ei trebuie sa iti gaseasca site-ul mai intai.

Cresterea unui site necesita timp. Este nevoie de un efort consistent de creare de continut. De obicei, este nevoie de aproximativ doi ani pentru ca un website sa aiba trafic mare.

Asta inseamna ca vei creste incet si constant.

Haide sa incepem cu prima strategie de marketing.

1. Profita de lista de e-mailuri.

Sunt atat de multe strategii de marketing incat poate fi tentant pentru branduri sa renunte la abordarile traditionale.

Dar email marketing-ul trebuie sa faca parte din strategia ta de publicitate. De-a lungul anilor, marketingul email a rezistat la testul timpului.

Este inca una dintre cele mai profitabile tactici de marketing.

Uite ce performanta are email marketingul conform optinmonster fata de alte canale :

performanta email vs alte canale

Pentru ca emailul este in general ieftin el ofera un ROI mai mare fata de alte canale.

E-mail marketingul este de asemenea, extrem de versatil. Exista o multime de moduri in care poti utiliza abonatii tai. Spre exemplu poti redirectiona trafic pe site-ul tau si sa ii incurajezi sa impartaseasca continutul cu prietenii.

Ca rezultat, poti genera vizitatori si abonati noi pe site. In plus, programele si tool-urile de e-mail marketing precum Mailchimp iti vor face strategia campaniilor mult mai eficienta.

Ok, sa trecem la urmatoarea strategie.

2. Creste prezenta pe retele de socializare.

In zilele de azi, firma ta nu mai poate sa ignore social media. In intreaga lume, utilizarea retelelor de socializare a crescut intr-un ritm rapid.

Uite aici un grafic ce arata cresterea utilizatorilor de retele sociale:

statistici cresterea utilizatorilor pe retea sociala

Sa ai un profil de Facebook nu mai e de ajuns. Trebuie sa te asiguri ca ai o prezenta activa pe alte platforme, precum:

  • Instagram
  • Youtube
  • TikTok
  • Twitter

Posteaza continut zilnic pe aceste platforme. Creaza posturi care incurajeaza interactiunea si distribuirea lor. Comunica cu followerii tai.

Doar pentru ca cineva iti da follow pe social media nu inseamna ca iti va vizita si site-ul. Acum retelele sociale precum Instagram, Tiktok te lasa sa pui linkuri in pagina ta de profil. Acest lucru va creste sansele de a obtine o crestere in trafic.

Similar cu strategia de marketing prin email poti utiliza link-uri unice ca sa iti permite sa urmaresti de unde vine traficul. In felul acesta vei putea determina care platforma genereaza cel mai mult trafic.

Sa trecem la urmatoarea strategie.

3. Strategii de marketing de continut: Blogging-ul.

In cazul in care site-ul tau nu are un blog deja, pune pe lista de prioritati crearea unuia.

Nu conteaza ce fel de afacere ai sau in ce industrie esti. Blogging-ul este una dintre strategiile mele de marketing preferate de a creste traficul site-ului si de a genera prospecti noi.

Acorda-ti cateva minute pentru a analiza brand-ul tau. Ce servicii sau produse oferi?

Daca ai un blog, da-le oamenilor un motiv sa se intoarca pe site-ul tau. Blog urile, de asemenea, ajuta la imbunatatirea strategiei de SEO pentru ca in mod constant vei adauga continut nou pe site-ul tau.

Ca urmare a imbunatatirii SEO, numarul de potentiali clienti va creste, de asemenea. Cu cat postezi mai des, cu atat vei avea mai mult trafic.

Acum ca strategia asta sa fie si mai eficienta o poti asocia cu prima metoda. De fiecare data cand postezi pe blog, poti trimite un e-mail abonatilor. In felul asta vei da un boost de trafic postarii noi.

Poti sa duci strategia la urmatorul nivel prin guest blogging pe alte site-uri. Desi s-ar putea sa crezi ca acest lucru nu este benefic pentru brand ul tau, este defapt o modalitate foarte buna pentru a creste traficul site-ului.

Asta se datoreaza faptului ca poti folosi acesta metoda pentru a construi in mod constant link-uri pentru site-ul tau.

Sa trecem la urmatorea strategie de marketing.

4.Creaza continut video

Clientii doresc mai mult continut video de la branduri.

46% dintre consumatori actioneaza dupa ce urmaresc o reclama video. Da-le oamenilor ce vor. Afacerea ta ar trebui sa aiba un canal de Youtube.

Si da si aici trebuie sa postezi continut in mod regulat.

reclama prin continut video

Nu trebuie sa cheltuiesti o avere ca sa produci continut video. Este relativ usor sa creezi si editezi un videoclip in zilele de azi.

Oamenii prefera sa vada un video despre un produs decat sa citeasca despre el. Acesta este motivul pentru care marketeri se folosesc de continut video pentru a creste traficul site-ului.

Trebuie sa ai videoclipuri pe site-ul tau. Adauga acele video-uri si pe reteaua de socializare pe care o folosesti. Poti chiar sa introduci link-uri catre video-urile tale pe blog.

In cele din urma, videoclipurile te vor ajuta sa generezi trafic nou pe site si potentiali clienti.

5. Strategii de marketing: Live streaming

Strategii de marketing prin live streaming sunt concept relativ nou. Dar mai multe platforme de social media au implementat aceasta obtiune asa ca e timpul sa profiti de ea.

  • Facebook Live
  • YouTube Live
  • Instagram Live Story

Toate acestea sunt modalitati pentru tine de a te conecta cu audienta ta.

Directioneaza audienta ta catre un landing page pe care sa il folosesti pentru a obtine noi prospecti.

Pentru a obtine rezultate maxime ar trebui sa faci live-uri in mod regulat. Vei obtine o audienta puternica si iti va creste sansele de a produce mai mult trafic pentru site-ul tau.

6. Foloseste-te de influenceri pentru a stabili credibilitate.

Daca site-ul tau este credibil vei fi capabil sa generezi mai mult trafic. Una dintre cele mai bune strategii de marketing este sa te folosesti de influenceri. Poti aborda aceasta tactica in mai multe moduri.

animatie influenceri

Daca ai bugetul disponibil poti folosi celebritati pentru a promova online brand-ul. Asta pentru ca acesti oameni sunt deja cunoscuti si prezinta incredere. Sa lucrezi cu o celebritate arata ca brandul tau este legitim.

Sustinerile lor vor ajunge la o audienta mare. Ca o solutie alternativa poti utiliza micro-influenceri pentru a creste credibilitatea produsului. Unul din principalele motive pentru care recomand sa folosesti micro influenceri este pentru ca ei au rate de engaggement mult mai mare decat cei care au o audienta mai larga.

Plus ca de cele mai multe ori ei sunt vazuti ca experti in nisa lor.

Fa aceste persoane sa posteze despre produsul sau serviciul tau si vei obtine mai mult trafic pe site-ul tau. Vizitatorii noi vor avea incredere in produsul tau daca recomandarea vine de la influencerul lor preferat.

7. Optimizeaza SEO site-ul tau

O modalitate foarte buna de a genera trafic nou este prin optimizare SEO a site-ului tau.

Dupa cum stii deja, daca folosesti strategia de marketing de continut acest lucru iti va imbunatatii SEO site-ului. Insa, daca utilizezi alte instrumente pentru a imbunatatii SEO-ul, cum ar fi cercetarea cuvintelor cheie, vei fi capabil sa obtii mai mult trafic.

Asta pentru ca atunci cand cineva cauta ceva online, fie ca e un produs sau un serviciu, cel mai probabil vor incepe cautarea pe Google.

Vizitatorii nici macar nu trebuie sa iti cunoasca brand-ul si tot ii poti face sa iti viziteze site-ul daca stapanesti cum trebuie strategia SEO.

Am scris in acest articol mai pe larg un ghid despre cum sa optimizezi seo.

8. Profita de cuvintele cheie lungi

Cine nu si-ar dori sa rankeze pentru cuvinte cheie precum “asigurari online” sau ” cumpara telefon”. Desi aceste cuvinte cheie sunt profitabile, ele sunt extrem de dificil de rankat.

Pe de alta parte, cuvintele cheie care sunt lungi sunt mai putin competitive si vor duce la o crestere in trafic.

Spre exemplu daca te uiti la traficul meu, iti pot spune ca 90% din trafic vine din cuvinte cheie lungi. Asta nu inseamna ca nu apar si pentru cuvinte cheie mai scurte.

consola de cautare screenshot

Cum sa te clasezi pentru cuvinte cheie lungi ?

Prima oara trebuie sa te conectezi la Google Search Console. Odata ce te-ai logat pe consola apasa pe butonul “performanta” .

Apoi apasa butonul interogari.

Aici vei gasi toate cuvintele cheie pentru care tu te clasezi. Ceea ce trebuie sa faci in continuare este sa iei cuvintele cheie care continu 2 sau trei cuvinte.

Spre exemplu sa luam termenul ghid seo.

Cauta pe Google termenul de cautare si dai scroll pana la final. O sa dai peste o “caseta” de cautari care ar trebui sa arate cam asa:

rezultate cautari ghid seo

Acestea sunt fraze pe care Google le considera relevante pentru termenul acesta de cautare.

Acum ce trebuie sa faci este sa intrii pe articolul pe care rankezi deja si sa introduci aceste termene de cautare care sunt relevante subiectului tau. Google va clasa articolul si mai sus si vei incepe sa obtii mai mult trafic organic.

Sa continuam cu celelalte strategii de marketing.

9. Scrie ghid-uri detaliate

Ghid-urile sunt instrumente bune pentru generarea de trafic, deoarece oamenilor le place sa citeasca ceva foarte detaliat si sa distribuie pe retelele de socializare.

Uite cateva sfaturi despre cum poti sa scrii propriul ghid:

  • Aboneaza-te la sute de bloguri in domeniul tau pentru a afla ce se intampla in industria ta.
  • Citeste articolele din nisa ta. Odata ce iti vine ideea despre ce sa scrii, intreaba-te cum pot face articolul meu diferit? Poti combina mai multe articole intr-un singur ghid.
  • Ofera vizuale ajutatoare in ghidul tau. Chiar daca subiectul din spatele ghidului este pentru incepatori, pune imagini ajutatoare. Imaginile ajuta vizitatorii site-ului sa parcurga mai usor continutul tau. In cazul in care subiectul este prea complex ei pot urmarii imaginile.
  • Foloseste studii de caz. Un ghid prinde viata atunci cand folosesti studii de caz din viata reala. Oamenii tind sa creada ceea ce spui doar atunci cand le arati exemple credibile.

Dupa ce ai scris ghidul, urmatorul pas este sa il promovezi online.

10. Capteaza trafic folosindu-te de ego

Acest concept este destul de simplu: oferi o recompensa oamenilor ce indeplinesc o provocare.

Cu alte cuvinte apelezi la ego-ul lor. De exemplu Awwwards tine un concurs anual pentru cel mai bun website din anul respectiv. Cei care castiga pot sa afiseze o insigna pe website care declara ca sunt cei mai buni.

Dezavantajul acestei tehnici este ca nu va functiona daca nu ai o anumita autoritate in domeniul tau. Daca vei crea o insigna si tu nu ai o audienta atunci nimanui nu ii va pasa.

Mai intai trebuie sa dezvolti o comunitate loiala prin publicarea de continut in mod consecvent.

Sa trecem la urmatoarea strategie de marketing online.

11. Strategii de marketing: Reddit

Reddit este un site imens, conform Statista in 2019 Reddit avea 1.2 miliarde vizitatori.

trafic reddit statista

Asta inseamna ca poti posta continut pe Reddit si sa directionezi o tona de trafic pe site-ul tau. Normal, trebuie sa creezi continut de calitate, dar si cand il postezi este la fel de important. Conform studiilor pe Reddit cel mai bine este sa postezi dupa 5PM.

Tine minte ca povestile controversate nu functioneaza la fel de bine pe Reddit. Si la fel ca StumbleUpon, Reddit ofera posibilitatea de a cumpara trafic.

Exista doua moduri in care poti face acest lucru. Poti cumpara un anunt care va aparea peste tot pe Reddit sau sa cumperi un anunt care apare doar pe un sub-reddit specific.

Aceasta tactica de marketing platit poate duce la o multime de trafic ce vizeaza un segment extrem de nisat.

12. Scrie pe alte site-uri relevante industriei tale

Una dintre cele mai tari si mai usoare strategii de marketin pentru a obtine trafic semnificativ este de a scrie un articol pe alte bloguri relevante nisei tale.

Este mai usor de spus decat de facut normal.

Primul pas este de a construi o relatie cu proprietarul site-ului. Din fericire cu retelele de socializare si e-mail este destul de usor sa faci asta.

Ii poti contacta direct pe Instagram sau le poti lasa un comentariu direct pe site-ul lor. Odata ce iti raspund, fa-te disponibil sa faci lucruri de care au nevoie. Poate ca au nevoie de un anumit continut pe o anumita categorie. Poate isi doresc o serie de articole.

Sfaturi pentru crearea de continut pe alt site

Acum, uite cateva sfaturi cu privire la crearea de continut pe alt site relevant nisei tale.

  • Foloseste cuvinte simple. Vrei ca oamenii sa fie capabili sa citeasca si sa inteleaga rapid ce scrii. Mai ales daca este vorba de un subiect complex. Deci scrie ceva ce un copil de clasa a 8-a ar intelege.
  • Scrie ghid-uri de “know how” o data ce ai subiectul. Stai jos si scrie toti pasii pentru a realiza rezultatul dorit. Apoi revizuieste si intra in detaliu.
  • Pune link-uri interne si externe in articol. Cititorilor le place sa vada sursa si sa citeasca mai mult.
  • Creaza o sectiune de intrebari frecvente.
  • Dovedeste ca esti o autoritate in domeniul tau. Include link-uri catre statistici si studii de caz ce dovedesc punctul tau de vedere.
  • Creaza titluri puternice. Aceasta este de departe cea mai importanta caracteristica. Ca oamenii sa ajunga la continutul tau mai intai trebuie sa fie atrasi de titlul articolului.

Okay, acum ca ai un articol grozav trebuie sa captezi prospecti cu el. Uite cateva sfaturi:

  • Pentru a fi cu adevarat convingator si concis raspunde la cele trei intrebari: Cine sunt? Cu ce ma ocup si care este audienta mea? Care este apelul la actiune din acest articol?
  • Creaza un landing page (pagina de aterizare) pentru articol. Aceasta pagina de aterizare ar trebui sa fie proiectata fix pentru acesta audienta si este legat de subiectul articolului.
  • Scrie un text persuasiv pentru pagina de aterizare. Trebuie sa fie o copie clara, concisa si convigatoare daca vrei ca oamenii sa citeasca tot ce ai scris.
  • Adauga un apel la actiune la inceputul si la finalul paginii de aterizare.
  • Daca ai posibilitatea, adauga un video scurt pentru pagina.
  • Nu solicita multe informatii de la vizitatori. Cere cantitate minima de informatii (nume, email, telefon)
  • Foloseste dovezi sociale. Include testimoniale, numar de clienti, testimoniale video.
  • Nu uita de design. Un site bine proiectat va converti mult mai bine decat un site cu design slab.
  • Testeaza totul.

13. Ofera ceva pe gratis

O multime de oameni ofera chestii pe gratis pentru a construi o lista de abonati pe email dar putini dintre ei chiar fac un produs la care sa se merita sa introduci emailul.

Aminteste-ti ca oamenii nu se inscriu pe lista ta pentru ca le place de tine. Se inscriu pentru ca ei cred ca ii poti ajuta cu problema lor. Dar cum ii poti ajuta tu daca tu nu stii mai intai care e problema lor?

Si cei mai multi marketeri ar spune “fa un sondaj prin care sa ii intrebi ce isi doresc”. Da, asta poate fi o metoda insa nu stiu daca vor oferi un minut din timpul lor pentru a raspunde la sondaj. Decat sa faci asta mai bine le scrii un mic email cu aceasta intrebare simpla: “Care este cel mai mare lucru cu care te lupti cand vine vorba de subiectul x ” in traducere ” care este cea mai mare problema pe care o ai cand vine vorba de x “.

In aceste zile, in aproape orice subiect, oamenii au provocari, sunt confuzi, entuziasmati etc. In scopul de a rezolva problema lor un email simplu este mult mai personal decat un sondaj plin de intrebari. In felul acesta inlaturi zidurile dintre client si afacere si le dai o sansa sa explice problemele si temerile lor cu tine.

Iar tu, la randul tau, vei raspunde in consecinta. Le vei multumi pentru timpul acordat si ca au impartasit problema cu tine. Spune-le ca esti in procesul de creare a unui nou produs si le vei da gratis sa il incerce.

Apoi poti folosi tot acest feedback pentru a imbunatati produsul sau serviciul tau.

14. Inscrie-te pe Quora

Quora este un site de intrebari si raspunsuri pe care te conectezi pentru a citi, contribui si vota raspunsurile altora.

poza quora
quora

Motivul principal pentru care nu am inclus Quora cu celelalte retele de socializare este pentru ca, sincer, nu este ca celelalte. Pe aceasta retea nu te conectezi cu branduri, ci mai degraba cu oameni. Acesti oameni, daca sunt abordati corect, te pot ajuta sa iti duci traficul pe site la urmatorul nivel.

Pe Quora te poti duce dincolo de superficial, de continut care incearca sa iti vanda ceva. Aici trebuie sa scrii un raspuns cu adevarat inspirational ce vine in ajutorul cititorilor. Unele postari pot deveni virale si vor fi citite de milioane de oameni.

Gaseste intrebari ce se potrivesc industriei tale sau produsului tau si raspunde. Poti de asemenea sa faci un blog pe Quora unde sa postezi ghiduri ce se conecteaza cu produsul tau.

15. Profita de rich snippets

Pe masura ce continui sa scrii continut in mod regulat pe blogul tau nu uita de rich snippets, aceste casete suplimentare pe care Google le ofera la cautare. Unele teme ofera aceasta caracteristica, in cazul in care nu ai aceasta obtiune poti utiliza un plugin care face asta pentru tine.

Uite aici un exemplu de casete imbogatite:

exemplu de casete imbogatite

Dupa cum poti observa sunt imagini la fiecare link si acele stelute.

De ce sa te deranjezi sa le adaugi ? Pentru ca conform studiilor aceasta imbunatatire iti va creste semnificativ CTR-ul. Chiar daca nu ai cunostinte poti folosi WordPress si ajutorul unui plugin care va face asta pentru tine.

16. Conecteaza articolele

Un sitemap este un punct de plecare foarte bun pentru a te asigura ca Google si alte motoare de cautare pot indexa toate paginile de pe site-ul tau. Pe langa asta este o idee buna sa te asiguri ca nu doar motoarele de cautare pot face asta, ci si utilizatorii site-ului. Intreaba-te, dupa ce parcurg acest articol chiar acum, ce fac?

Daca nu poti raspunde, atunci site-ul este lipsit de conexiuni care tine utilizatorii implicati pe site. Acest lucru iti va imbunatatii scorul de relevanta pe google si implicit clasamentul. Blogul de pe UNO.ro este un exemplu bun pentru ca la finalul fiecarui articol exista o sectiune numita “Postari asemanatoare”. In felul acesta ofer vizitatorului optiuni de a continua sa ramana pe site.

17. Comenteaza pe alte bloguri

Pentru unii oameni, comentarea pe bloguri face parte din categoria strategii de marketing de moda veche.

Si au dreptate, insa nu asta e ideea.

Daca iti acorzi 15 minute pe zi pentru a comenta pe cateva bloguri respectate in industria ta, nu numai ca numele tau va aparea acolo, dar poate conduce la mai mult trafic pe site-ul tau si de a construi relatii cu alti colegi.

In comentarii nu scrie doar “multumesc”, “foarte tare”, ci mai degrama comenteaza anumite aspecte. Poate autorul a mentionat cateva resurse utile si poate doresti sa adaugi cateva pe care le-a ratat? Sau poate clientii tai s-au luptat cu o problema similara.

Comentariile bine gandite pe blog pot sa demonstreze ca ai expertiza pe acest domeniu.

18. Comenteaza pe forumuri

La fel ca si blogurile aceasta strategie de marketing poate parea o tactica veche insa, la fel scopul nu mai este de a obtine linkuri ci mai degraba formarea unei autoritati.

Aproape fiecare forum are membrii ce sunt super activi si ofera informatii coerente si utile pentru comunitate. Unii dintre acestia devin moderatori.

Aceasta reputatie nu o vei crea peste noapte, insa daca aloci 15-20 de minute pe zi si oferi valoare in fiecare postare vei fi pe drumul cel bun catre formarea unui nou flux de trafic.

Vestea buna este ca exista forumuri pentru aproape fiecare subiect de la piese auto pentru masini la vegetarianism.
Cauta pe google, formeaza o lista cu forumurile din industria ta si inregistreaza-te. Foloseste numele real daca este posibil in loc de numele companiei. Acelasi lucru il recomand si pentru avatarul tau.

Incepe cu un post introductiv, lasa oamenii sa stie cine esti, cata experienta ai in acel domeniu si despre interesele tale. Apoi poti sa contribui la posturi.

Sa continuam cu urmatoarea metoda.

19. Strategii de marketing pe Facebook

Anunturile pe Facebook pot genera un ROI imens, precum si un CTR mare. Dar este important sa se distinga intre cele doua tipuri.

Anunturile pot aparea pe partea dreapta a feed-ului sau in cronologie si pot fi vizualizate atat de dispozitive mobile cat si pe desktop. Daca apare in bara laterala se pot vedea primele 90 de caractere, iar daca este afisat in feed se pot vedea primele 500 de caractere din reclama.

In loc sa iti spun despre fiecare tip de anunt pe Facebook, iti voi spune care dintre ele au condus consistent la cresteri ale traficului pentru afacerile mici si mijlocii.

Daca deja ai o audienta pe Facebook

Daca detii deja o audienta pe Facebook atunci foloseste story-urile sponsorizate. Povestile sponsorizate apar atunci cand fanii tai au interactionat deja pe pagina ta.

Dacă aveți deja fani Facebook
Apoi, veți dori să utilizați Povești sponsorizate + posturi promovate. Povești sponsorizate apar atunci când fanii iau anumite acțiuni pe pagina ta, inclusiv. Vei avea controlul asupra locului in care este plasat si poti viza doar feed ul de stiri si tipul de device. Povestile sponsorizate sunt cele mai organice si naturale tipuri de sponsorizari.

Daca esti la inceput si nu ai o audienta pe Facebook poti folosi anunturile standard care sunt concepute pentru a viza publicul specific ales de tine.

Aceste tipuri de anunturi costa mai putin si te poate ajuta sa cresti numarul de fani. Pe masura ce cresti audienta, poti incuraja fanii tai sa intre pe site-ul tau.
Regula de aur aici este sa testezi toate anunturile tale pentru a vedea care aduce cel mai bun randament.

20. Strategii de marketing pe Linkedin

Linkedin are o comunitate unica, la fel cum are Twitter, Facebook si Pinterest. Toate au propriile lor reguli, asteptari si viziune privind modul de utilizare al platformei. Pentru ca Linkedin este cumva dedicat profesionistilor, platforma cere un plan de marketing bine gandit.

Linkedin iti permite sa targetezi anunturile, inclusiv titlurile specifice de locuri de munca, dimensiunea companiei si multe altele. Poti chiar sa accesezi statistici pentru grupurile de pe Linkedin la care nu esti membru. Lucrul acesta iti va permite sa determini care grup va aduce cele mai bune rezultate pentru investitie.

Conform cercetarilor facute de Linkedin, posturile care sunt facute dimineata tind sa primeasca mai multe raspunsuri decat cele facute in orice alt moment al zilei.

21. Creaza un Infographic

Nu poti sa mentionezi Pinterest fara sa te gandesti la infographice. Aceste frumuseti vizuale pline de informatii si statistici.

Infographicele atunci cand sunt bine facute pot fi un magnet de trafic imens pe propiul site.

Partea care consuma cel mai mult timp este cea in care faci cercetarea de date si colectarea statisticilor. Dar exista multe site-uri care iti pot veni in ajutor. Statista este un exemplu extraordinar.

De asemenea, este crucial gasirea si citarea celor mai recente surse pentru statisticile tale.

Urmatorul pas este sa faci designul infographic-ului, asigura-te ca informatiile pe care le afisezi sunt genul de continut pe care oamenii doresc sa il citeasca si mai mult sa il distribuie.

Ce subiecte sunt bune pentru a crea un infographic?

Daca te gandesti sa arunci niste statistici intr-un infographic nu suna ca un plan bun. In schimb, anumite formate de infographice merg foarte bine, spre exemplu:

Comparatiile. Cum se compara un produs cu altul ? Ce diferente semnificative au? Este mai bun, mai rau?

Relatii/ cauza-efect. Cum sunt doua lucruri interconectate? S-a intamplat ceva sa cauzeze asta? Cum a afectat afacerea ?

Timeline. Procesul unui produs sau evolutia unei industrii. Poti arata cum au evoluat practiciile si strategiile in timp.

In acelasi timp exista anumite tipuri de informatii care pur si simplu nu functioneaza bine in formatul infographic-ului. In pricipal cele legate de emotii, sentimente si chiar cele de umor/divertisment.

In cazul incare procesul de a explica este mai greoi decat de ajutor, sau in cazul in care infographicul se transforma intr-un poster promotional decat ceva util, acesta nu va fi bine primit de audienta ta.

Odata ce ai facut infographic-ul acum e timpul sa il promovezi online.

22. Cauta oportunitati online pentru interviuri

Nu trebuie tu sa fii mereu intervievatorul. Exista o multime de oportunitati in online. O gramada de podcasturi si bloguri care cauta parteneri.

Un exemplu de podcast romanesc ar fi Podcastul lui Florin Rosoga. El ia interviu la antrepenori in fiecare saptamana. Poti impartasii povestea ta cu o audienta deja formata si capta trafic nou.

Concluzie

Sunt foarte entuziasmat atunci cand vorbesc despre strategii de marketing care iti pot creste traficul site-ului tau. Aceste tactici le poate folosi oricine.

Asa cum am incercat sa iti arat in acest articol, acestea au fost tactici de marketing pe care le-am folosit pentru mine, precum si pentru clientii nostri.

Iti recomand sa verifici aceasta pagina din cand in cand pentru ca planuiesc sa o actualizez pe masura ce incerc chestii noi 🙂

Hei, sunt Vladislav. Sunt hotarat sa te ajut sa ai mai mult trafic pe site. 

Dar doar daca ma lasi sa te ajut 🙂

Completeaza mai jos formularul si iti scriu cat de repede pot.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *