In acest articol iti arat exact ce trebuie sa faci pentru a vinde orice produs pe un landing page.

Sa incepem prin definirea unui landing page.

Ce este un landing page? 

Un landing page sau o pagina de aterizare este o pagina web dedicata vinderii unui produs sau serviciu. 

Landing page-ul se imparte in doua parti: ce este imediat vizibil (deasupra fold-ului) si ce deruleaza utilizatorul (sub fold).

Cum vand cu un landing page

Iata formula pe care o vei folosi pentru a vinde cu succes orice pe landing page:

  1. Explica valoarea pe care o furnizezi (Titlu)
  2. Explica cum faci asta (Sub Titlu)
  3. Lasa vizitatorul sa vizualizeze experienta/produsul (imagini)
  4. Fa-l credibil (dovada sociala)
  5. Creeaza un CTA cat mai usor de accesat
exemplu landing page
Exemplu Landing Page Uno

Dupa cum poti observa mai sus, UNO se foloseste de formula, singurul lucru ce poate fi imbunatatit este dovada sociala.

Haide sa luam fiecare in parte si sa vorbim mai in detaliu.

1. Titlul unui Landing Page

Exista o suta de moduri de a scrie un titlu bun. Iata 3 dintre ele eficiente:

A) Explica ceea ce faci

Cand produsul tau este unic, tot ce trebuie sa faci este sa explici ceea ce faci cat mai simplu posibil.

blank


B) Adauga un carlig

Majoritatea produselor nu sunt unice. Deci, un carlig adauga acel lucru special care face potentialii clienti sa zica “am nevoie de asta”.

Cel mai simplu mod de a scrie un carlig este prin abordarea celor mai mari obiectii.

Uite cateva exemple:

exemplu carlig titlu

C) Expert in nisa ta

Un alt model este sa te pozitionezi ca expert in nisa ta. Scrie cu convingere. Tu esti solutia.

exemplu wix titlu


2. Subtitlul Landing Pageului

Acesta este momentul in care devii specific. Introdu produsul in subtitlu. Explica cum produsul sau serviciul tau creeaza valoare din titlu.

Uite un exemplu bun de la Upriserz:

upriserz landing page
blank


3. Vizual

Prezinta produsul in toata gloria sa. Scopul este sa ne apropiem cat mai mult de realitate, nu arata ilustratii fanteziste.

Arata produsul. Sau chiar mai bine, arata produsul tau in actiune.

Uite un exemplu de la Honda:

exemplu landing page honda

4. Dovada sociala

Dovada sociala adauga credibilitate instantanee la valoarea pe care o promiti.

De exemplu Upriserz :

blank

Sau Ahrefs:

blank

Foloseste recenziile sub fold.

5. CTA

CTA vine de la Call to action sau apel la actiune in romana. CTA-ul trebuie sa faca urmatorul pas sa fie usor .

Cele mai multe butoane folosesc textul “Cumpara, Inscrie-te, Incepe”.

Iata doua tipuri de CTA mai convingatoare.

A) Apel la valoare

Butoanele care subliniaza “valoarea” peste “actiune” functioneaza de obicei mai bine. Trucul este sa indeplinesti valoarea pe care o promiti in titlu :).

blank

B) Apel la actiune + obiectie

Poti adauga cateva cuvinte la CTA pentru a gestiona cea mai mare obiecte a utilizatorului de a face clic.

Exemple precum : “incepe gratuit” poate deveni Incepe gratuit fara card.

Uite aici o schema despre cum functioneaza:

blank


In medie potentialii clienti au nevoie de 5 secunde ca sa stabileasca daca ii poti ajuta sau nu.

Fa-le viata usoara.

Retine: Claritate peste creativitate.


Recapitulare

  1. Explica serviciul/produsul / valoarea pe care o furnizezi (Titlu)
  2. Explica cum vei face asta (Sub Titlu)
  3. Lasa utilizatorul sa vizualizeze produsul sau serviciul tau (Imagini)
  4. Fa-l credibil (Dovada sociala)
  5. Fa pasul urmator cat mai usor (Apel la actiune)

Cum sa imbunatatesti landing pageul

Inainte sa le mentionez vreau sa spun ca toate aceste elemente ar trebui incluse sub fold (adica vizitatorul va trebuii sa dea scroll pentru a le gasi)

6. FAQ (intrebari frecvente si raspunsuri)

7. Repeta apelul la actiune intr-o alta forma

8. Fa-te memorabil (spune o poveste personala)

9. Caracteristici si obiectii


Adreseaza cele mai mari obiectii ale clientului tau, asta inseamna sa vorbesti cu clientii tai.

Foloseste propriile lor cuvinte in campaniile tale de marketing.

Creeaza o sectiune de intrebari frecvente si raspunde la intrebarile clientilor tai.

Iar in cele din urma, lasa clientul cu o poveste care rezuma totul.
In aceasta poveste ar trebui:
1. Sa te pui in locul lor
2. Sa le explici problema lor
3. Sa le arati cum ai reusit sa rezolvi problema si un final fericit.

Tine minte, oamenii cumpara de la oameni.

Nu uita, un landing page ar trebui sa aiba un singur scop bine definit. Examineaza fiecare element si pune intrebarea:

M-ar ajuta acest lucru sa vand ? Daca nu, scoate-l.

Sper ca te-a ajutat acest ghid despre cum sa vinzi orice pe landing page. Daca da te rog distribui-l si prietenilor tai atat timp cat va mai fi gratuit.
Pe data viitoare mult succes!

Hei, sunt Vladislav. Sunt hotarat sa iti cresc venitul afacerii prin digitalizarea ei. 

Dar, doar daca ma lasi sa te ajut 🙂

Trimite-mi un mesaj pe salut@uno.ro si iti scriu cat de repede pot.

 

Ma gasesti si pe:

Comentarii la “Cum sa vinzi orice pe un landing page”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *