In 2021 nu te poti astepta sa faci un magazin online si sa generezi imediat vanzari. Nu mai e la fel de simplu ca acum 4 ani.
Stii cum se spune, daca ar fi asa usor toata lumea ar faceo.
Hei prieteni, sunt Vladislav si azi o sa iti arat de ce 80% din comertul electronic nu reuseste sa vanda produse.
In acest articol o sa iti arat cum sa faci mai multe vanzari pe un magazin online.
Cum ?
Prin text persuasiv.
Gandeste-te in felul urmator. Cineva aterizeaza pe site-ul tau. Indiferent daca faci SEO sau prin Google ads, Facebook.
Ei vad ca tu vinzi produsul. Dar atunci cand vor sa se intereseze de el, ei nu vad mare lucru.
Vad doar cateva propozitii, poate o imagine.
Crezi ca vor cumpara ?
Nu. De aceea peste 95,98, 99% dintre vizitatorii tai nu cumpara.
Tu te chinuii sa adaugi produse in magazinul tau si te intrebi „huh, de ce nu vand nimic? ”
Este din cauza textului.
Nu interactionezi cu persoana respectiva.
Spre exemplu cand te duci la un magazin fizic, interactionezi cu vanzatorul.
El incearca sa iti ofere un ajutor ” aceasta dimensiune vi se potriveste, aceasta culoare merge mai bine, ooo arata bine” , si asa mai departe.
Dar in online nu ai aceasta posibilitate. Deci ce trebuie sa faci pentru a convinge oamenii sa cumpere.
Ai nevoie de text persuasiv.
Deci acum ca stii de ce ai nevoie, hai sa iti arat cateva lucruri pe care le poti face pentru a te asigura ca textul tau este persuasiv.
Vorbeste despre beneficii
Nu mai merge sa spui ” Hei vand acest produs, cumpara”. Trebuie sa le spui vizitatorilor solutia problemelor pe care o ofera oamenilor.
De exemplu, daca tu vinzi hartii igienice si hartia igienica este cea mai moale de pe piata. Spune-le ca aceasta hartie le va face fundul sa se simta ca stau pe nori. 🙂
Deci focuseaza-te mai mult pe beneficiile pe care le aduce produsul nu pe caracteristiciile lor.
Al doilea sfat pe care il am pentru tine:
O imagine spune cat o mie de cuvinte.
Daca imaginile tale sunt uimitoare si le combini cu textul persuasiv vei vinde!
Realizeaza fotografii profesionale pentru produsele tale. Fotografii cu vedere la 360 grade daca e posibil. Toate acestea te vor ajuta sa imbunatatesti considerabil vanzariile.
Al treilea lucru:
Recenzii
Ai nevoie de multe recenzii pe site-ul tau.
Fie ca sunte recenzii rele sau bune, lasa-le pe toate pentru ca vor ajuta sa le spuna altor oameni daca ar trebui sa cumpere produsul.
Asigura-te ca mergi cu adevarat in profunzime pentru fiecare lucru mic legat de produsul tau. Fiecare beneficiu, caracteristica.
Gandeste-te la toate obiectiile si friciile pe care le pot avea potentialii clienti inainte sa cumpere produsul. Daca raspunzi la toate obiectiile vei obtine mai multe vanzari pe magazin online.
Un ultim sfat.
Textul persuasiv nu se termina pe pagina produsului. Ea poate continua pe pagina de checkout sau pe pagina de multumire. Toate acestea pot face diferenta intre cumparare sau abandon.
Daca faci toate aceste lucruri, vei incepe sa vezi ca produsele tale incep sa se vanda din ce in ce mai mult.
Pe final vreau sa iti spun ca daca ai nevoie de o strategie completa de marketing consulta agentia de promovare online UNO.
Daca ai vreo intrebare te rog lasa un comentariu mai jos.
O saptamana cat mai productiva iti doresc.