In acest articol iti voi arata 12 strategii de marketing pentru magazinul tau online.

Salut, sunt Vladislav de la UNO soft si sper ca acest articol sa iti schimbe complet strategia ta de marketing.

Sa incepem:

Sfatul numarul 1.

Foloseste o platforma buna de vanzare online.

Exista trei CMS-uri (content management sistem) pe care le folosim cu clientii: WooCommerce, Shopify si Prestashop. (Magento daca clientul are deja un magazin online cu mult trafic si multe produse)

Aceste trei platforme de vanzare online sunt foarte bune pentru SEO, design si usor de administrat. Are tot ce ai nevoie pentru a-ti creste afacerea.

platforme de ecommerce

Sfatul numarul 2

Optimizeaza SEO pagina produsului

Petrece cat timp este necesar pentru a optimiza seo si felul in care va arata pagina produsului. Ce vreau sa spun este ca atunci cand vei optimiza nu folosi un titlu generic ce doar Google sau tu il stii. Afla cum il cauta utilizatorii si numeste-l in felul acela.

Deci, analizeaza cuvintele cheie si descopera cum ajung oamenii la produsele pe care le vinzi. De asemenea, include acel cuvant cheie si in descrierea produsului.

Scrie o descriere buna. Tine minte ca pagina produsului este vanzatorul tau 24/7. Pagina produsului nu te va suna niciodata sa iti spuna ca s-a imbolnavit sau ca vrea sa isi ia concediu.

De fiecare data cand cineva iti acceseaza pagina produsului tau, ei isi doresc experienta perfecta, descrieri ce rezoneaza cu ei. Asa ca pune ceva efort in asta.

Inca ceva, fotografia de produs este extrem de importanta.

Asigura-te ca fotografia este spectaculoasa, fara prea multe elemente de background si cu un aspect placut si profesionista.

Iar daca poti creaza si un videoclip despre produs, acest lucru iti va imbunatatii rata de conversie.

Obtine recenzii pe pagina ta de produse. Crede-ma vrei sa ai cat mai multe recenzii pe paginile de produse. Nu conteaza daca sunt si cateva negative. Atentie nu le sterge.

Un studiu facut de Spiegel Research Center arata ca 95% din cumparatori citesc recenziile .

Sfatul numarul 3.

Foloseste Schema Markup

Sfatul acesta este putin mai avansat dpdv SEO dar este absolut necesar pentru magazinul tau online.

Ce se intampla este ca atunci cand cineva cauta pe Google, chiar pe pagina de cautare inainte de a ateriza pe magazinul tau online va vedea extensii imbogatite, care va prezenta produsul tau. Imagini si cateva informatii chiar pe pagina de cautare.

Acest lucru iti va oferi un avantaj fata de concurenti si te fac un pic mai vizibil.

Uite un pont rapid. Poti intra pe Google si sa accesezi „Instrumentul de testare pentru date structurate” te va duce la instrumentul de testare pentru Schema Markup.

Poti sa iti pui adresa URL a produsului acolo, iar Google iti va spune daca este setat corect sau nu.

Daca nu va exista Google iti va arata avertismente si cateva sfaturi despre ce trebuie sa faci.

Daca nu te descurci incearca sa ne dai un mesaj pe pagina de contact si te ajutam noi 🙂

Sfatul numarul patru.

Optimizeaza pentru Google Shopping

Optimizeaza produsele pentru Google Shopping. Asigura-te ca ai informatii bune acolo in ceea ce priveste produsele tale, titluri, descrieri, cuvinte cheie. In asa fel incat atunci cand vei folosii Google Ads sa maximizezi veniturile prin Google Shopping.

Strategia de marketing numarul 5.

Difuzeaza campanii de retargeting dinamic

Pe langa campaniile standard pe Google, foloseste si campaniile de retargeting dinamic. De ce ?

Pentru ca majoritatea oameniilor care iti viziteaza magazinul online nu sunt pregatiti sa cumpere din prima. Daca nu folosesti campaniile de retargeting dinamic practic lasi o gramada de bani sa se piarda.

Trebuie sa le reamintesti in mod constant ce magazin online uimitor ai. De asemenea, poti rula retargeting si pe Facebook si Instagram, chiar si pe Youtube.

Deci daca faci retargeting dinamic, vei aduce mai multe vanzari pentru afacerea ta.

Strategia de marketing numarul sase.

Reclame pe Facebook si Instagram.

Astea sunt canale uriase de marketing in ziua de azi.

Sunt din ce in ce mai multi utilizatori pe Instagram, iar de Facebook nu mai vorbesc. Exista o sansa foarte mare ca target group-ul tau sa fie prezent pe Facebook.

Sa luam un exemplu. Sa spunem ca vinzi echipamente de gimnastica pentru copii. Mai exact pentru fete. Ce ai putea face este sa targetezi mamele care au un venit de peste 3000 ron care au fiice la gimnastica.

Gandeste-te cat de personalizata si tintita ar fi reclama. Daca aceste mame ar vedea aceasta reclama nu ar crede ca e produsul perfect. Fac destui bani pentru a-si permite produsul, au fiice la gimnastica.

In felul asta iti vei vinde mult mai usor produsul. Asa ca asigura-te ca incluzi in strategia ta de marketing reclame Facebook si Instagram.

Strategia de marketing numarul sapte.

Investeste in social media in mod organic.

Indiferent daca te ocupi de pagina ta de social media sau daca ai angajat pe cineva sa se ocupe de asta trebuie sa te asiguri ca ai prezenta si trafic organic pe social media.

Ce vreau sa zic prin asta e ca trebuie sa postezi continut zilnic pe social media. Si nu, nu faci doar reclame, ci te implici in comunitate.

Postezi continut interesant si care aduce valoare. Pe pagina ta nu trebuie sa sune ca si cum ai incerca sa vinzi ceva. Facand acest lucru iti vei creste brandul intr-un mod organic.

Strategia de marketing numarul opt.

Automatizeaza email marketingul.

Marketingul prin e-mail este extrem de important. O multime de magazine online cheltuie o gramada de bani sa obtina un client si dupa ce obtin acel client nu profita de adresa lui de email.

Ei trebuie sa se intoarca si sa faca achizitii viitoare. Gandeste-te daca ai putea sa ajungi la toti clientii tai si sa ii convingi sa mai faca inca o achizitie. Ce ar insemna asta pentru afacerea ta?

Ei bine email marketingul ne permite sa facem asta si culmea in mod automat.

Daca esti creativ cu email marketing iti vei scala afacerea si vei creste rentabilitatea reclamelor.

Strategia de marketing noua.

Investeste in SMS marketing.

Marketingul prin SMS inca este foarte eficient. Motivul pentru care este atat de eficient se datoreaza faptului ca spre deosebire de email unde aproximativ 20% vor deschide acel email, la SMS aproape 99% iti vor citi acel mesaj.

Asadar, creaza o lista si un text creativ pentru viitoarele campanii de marketing prin mesaje.

O modalitate foarte eficienta pentru a crea aceasta lista este sa pui un banner pe site-ul tau unde poti scrie „Opteaza pentru lista VIP cu oferte, inscrie-te aici” sau „Primeste 20% cupon reducere”.

Ultima strategie.

Creaza un pachet uimitor pentru client.

Creaza o experienta pentru client. Nu le trimite doar un pachet cu un logo pe el.

Trimite-le un pachet frumos care are o scrisoare scrisa de mana.

Care are un cupon in el pentru o achizitie viitoare. Surprinde-l. Vei creste satisfactia clientului si cel mai probabil va reveni la magazinul tau online.

Iti va creste profitabilitatea si brandul.

Astea sunt doar o parte din toate strategiile de marketing pe care le poti folosii pentru magazinul tau online chiar acum.

Daca ai nevoie de ajutor sa implementezi toate acestea scrie-mi sau lasa un comentariu mai jos.

Si de asemenea, inscrie-te in lista noastra privata de e-mailuri, acolo impartasim tactici de marketing mai avansate 🙂

Te salut. O zi extraordinara sa ai.

In Romania, traderii luptă singuri. Suntem o comunitate mica, insa unita si dedicata stăpânirii piețelor financiare. Ne unim forțele pentru a depăși limitele și a descoperi oportunități ascunse, inaccesibile celor din mulțime.

Alătură-te nouă dacă:

  • EÈ™ti un trader pasionat, dornic să evolueze la un nivel superior.
  • CauÈ›i o comunitate exclusivă, unde poÈ›i învăța de la cei mai buni È™i contribui cu propriile tale abilități.

Trimite-mi un mesaj pe [email protected] si iti trimit invitatia.

 

Ma gasesti si pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.