optimizare seo

Optimizare SEO

Cea mai buna investitie pe termen lung pentru afacerea ta este optimizarea SEO.

Nu mai irosi banii pe campanii de publicitate neeficiente si obtine trafic organic.

Optimizare SEO

Cea mai buna investitie pe termen lung pentru afacerea ta este optimizarea SEO.

Nu mai irosi banii pe campanii de publicitate neeficiente si obtine trafic organic.

optimizare seo

Servicii SEO

Garantam imbunatatirea pozitiilor! Nu ne place sa pierdem timpul si probabil nici tie!

1.Discutam obiectivul campaniei SEO

Ne contactezi si setam obiectivul campaniei SEO.

2.Analizam siteul si competitia

Analizam atat site-ul tau cat si profilul competitorilor pentru a identifica oportunitati.

3.Implementam campania SEO

Ne punem la treaba si implementam strategia SEO pe o perioada de minim 6 luni. 

1.Discutam obiectivul campaniei SEO

Ne contactezi si setam obiectivul campaniei SEO.

2.Analizam siteul si competitia

Analizam atat site-ul tau cat si profilul competitorilor pentru a identifica oportunitati.

3.Implementam campania SEO

Ne punem la treaba si implementam strategia SEO pe o perioada de minim 6 luni. 

On Page SEO

Servicii SEO

Verificam daca siteul tau respecta recomandarile Google si il pregatim pentru prima pagina 🙂 In cadrul unei campanii SEO verificam peste 100 de factori relevanti motoarelor de cautare: Structura linkurilor interne, Titlurile, sub titlurile, Continut dublicat, Structura Sitemapului, Optimizarea Imaginilor, Verificarea Google Search Console, Viteza de incarcare si multe altele…

On Page SEO

Servicii SEO

Verificam daca siteul tau respecta recomandarile Google si il pregatim pentru prima pagina 🙂

In cadrul unei campanii SEO verificam peste 100 de factori relevanti motoarelor de cautare: Structura linkurilor interne, Titlurile, sub titlurile, Continut dublicat, Structura Sitemapului, Optimizarea Imaginilor, Verificarea Google Search Console, Viteza de incarcare si multe altele…

Continutul este cheia

Scriere de continut SEO

Continutul unui site este cel care dicteaza succesul unei campanii seo. Pana la urma site-ul tau este vizitat de oameni ce sunt interesati de serviciile tale, nu roboti.

Oferim servicii de scriere articole si continut scrise de copy writeri cu experienta. Articole bine documentate care vand.

 

Continutul este cheia

Scriere de continut SEO

Continutul unui site este cel care dicteaza succesul unei campanii seo. Pana la urma site-ul tau este vizitat de oameni ce sunt interesati de serviciile tale, nu roboti.

Oferim servicii de scriere articole si continut scrise de copy writeri cu experienta. Articole bine documentate care vand.

 

optimizare seo off page

Te conectam

Off Page SEO

Analizam profilul tau de backlink si dezvoltam o strategie de conectare a siteului cu alte siteuri relevante nisei tale.

 

optimizare seo off page

Te conectam

Off Page SEO

Analizam profilul tau de backlink si dezvoltam o strategie de conectare a siteului cu alte siteuri relevante nisei tale.

  • Analizam linkuri competitori
  • Identificam linkuri pierdute si spam
  • Identificam oportunitati de link building

 

Profita de Oferta

Optimizare SEO+ Optimizare Viteza

Profita de oferta UNO si obtine la pachet serviciul de optimizare SEO impreuna cu optimizare viteza site. *Oferta limitata la 11 site-uri.

 

wordpress
wordpress

Profita de Oferta

Optimizare SEO+ Optimizare Viteza

Profita de oferta UNO si obtine la pachet serviciul de optimizare SEO impreuna cu optimizare viteza site. *Oferta limitata la 11 site-uri.

Intrebari frecvente despre optimizare seo

Raspunsuri la intrebarile frecvente pe care le primim despre campaniile de seo

In cat timp vad rezultatele SEO?

La aceasta intrebare este greu de raspuns, deoarece rezultatele sunt bazate pe foarte multi factori unici. Insa un raspuns foarte general ar fi intre 5 si 8 luni ar trebui sa incepi sa vezi rezultate eforturilor tale SEO.

Obiectivul este de a construi autoritatea site-ului in mod natural, in timp si de a crea conditiile necesare pentru a creste organic. Eu ii sfatuiesc pe toti cei ce doresc rezultate mai rapide de 3 luni sa nu inceapa o campanie SEO.

Exista sute de companii care iti vor promite rezultate in cat timp iti doresti tu, insa e simplu sa iti dai seama ce fel de tactici folosesc pentru a realiza acest lucru. In majoritatea cazurilor site-ul tau va avea de pierdut pe termen lung sau chiar penalizat de Google.

Cat costa o campanie SEO?

O campanie de SEO buna este scumpa, nu pretindem ca este ieftina. Dar, la sfarsitul zilei aceasta campanie SEO pe termen lung iti va aduce un venit substantial. Ca sa fiu direct, merita costul.

Uneori oamenii presupun ca, deoarece acest tip de serviciu este „digital” va fi mai ieftin. Insa la fel ca orice alt serviciu, campaniile seo au costuri, costuri cu resurse umane, costuri de comunicate de presa, costuri cu link-uri etc.

Si daca nu ai bugetul decent pentru o campanie de SEO, e okay. Insa e mai bine ca afacerea ta sa aiba o forma de prezenta online decat o campanie SEO ieftina ce iti va face mai mult rau decat bine. Vei pierde si bani si reputatia ta.

Pentru Optimizarea SEO de calitate, agentiile de obicei percep o taxa lunara pe o perioada de 6 luni. Costul minim la care ar trebui sa te astepti este intre 500 si 1500 de euro pe luna.

Acest buget este okay pentru cuvinte cheie de concurenta mica. Pentru cuvinte cheie medii bugetul tau ar trebui sa fie intre 2.000 si 10.000 pe luna.

Pentru branduri mari sau corporatii care au multe cuvinte cheie pe piete extrem de competitive, sunt bugete de 50.000 + euro pe luna.

Aceste campanii aduc mii de vizitatori directionati catre afacerea ta care sunt gata sa cumpere de la tine. Gandeste-te daca campania SEO iti aduce cate 10.000 euro pe luna atunci costul unei taxe lunare de 3.000 de euro pentru serviciile de SEO este justificata.

Recomandarea mea este sa stai departe de agentiile care iti promit rezultate extraordinare cu buget mai mic de 500 de euro /luna.

De ce SEO este atat de scump?

De ce SEO este atat de scump?

 Campaniile SEO sunt atat de scumpe pentru ca implica costuri mari.

Am sa enumar aici pe ce se duc banii tai atunci cand apelezi la o agentie de SEO buna:

Continut

O suma imensa din buget este cheltuita pe crearea de continut de inalta calitate. Atunci cand plasezi un guest post pe un site autoritar continutul trebuie sa fie de cea mai inalta calitate. Acesti scriitori nu sunt ieftini.

Serviciile de scriere de continut costa undeva intre 50 si 150 de lei per 1.000 de cuvinte. Pentru 10 articole de calitat la un cost mediu de 100 de lei deja avem 1.000 de lei cost doar pentru continut. Incepe sa se vada de ce este atat de scump ?

Comunicate de presa

Din nou, un comunicat de presa nu este ieftin. Site-urile cu autoritate precum A1, ProTV cer sute de euro bucata. Partenerii media pe termen lung reprezinta doar una din costurile lunare ale agentiilor SEO.

Parteneri

Partenerii pe care poti plasa link-uri si articole pentru afacerea ta costa bani. De asemenea, platesti pentru exclusivitate, obtii acces la site-uri autoritare la care altii nu pot face backlink-uri.

Cheltuieli de personal

Atunci cand se ocupa o echipa de campania ta SEO exista consturi substantiale. Agentia are personal calificat, programatori, specialisti Marketing, specialisti SEO. Toti acestia trebuie platiti.

E timpul sa actionezi!

Ai ajuns la final. Noi ti-am prezentat ce putem face pentru tine acum e randul tau sa actionezi! Completeaza formularul de mai jos si obtine serviciile pe care le meriti!

Invata SEO

Curs optimizare SEO Gratuit

Acum ca ai parcurs tot acest Landing Page am pregatit un curs de optimizare SEO gratuit pentru cei ce doresc sa invete mai multe despre SEO.

invata
invata

Invata SEO

Curs optimizare SEO Gratuit

Acum ca ai parcurs tot acest Landing Page am pregatit un curs de optimizare SEO gratuit pentru cei ce doresc sa invete mai multe despre SEO.

Salut tuturor, sunt Vladislav si bine ai venit la Cursul SEO gratuit.

Am de gand sa te invat cum sa obtii trafic organic pe site-ul tau fara a fi nevoit sa cheltuiesti un leu pe publicitate.

Acum inainte sa incepem vreau sa trec peste trei lucruri si vreau sa te felicit! Pentru ca deja ai facut partea cea mai grea.

  • 1. Ai realizat nevoia de schimbare. Pentru ca uite, daca nu faci nici o schimbare nu vei avea nici un progres.
  • 2. Ai cautat cursuri seo si probabil asa m-ai gasit, prin SEO.
  • 3. Esti gata sa faci schimbari de astazi pentru a obtine mai mult trafic pentru site-ul tau.

Acest site este dovada vie ca SEO functioneaza.

Nu am inceput cu o multime de bani si am ales SEO pentru ca mi-a permis sa rankez site-ul meu si sa obtin rezultate foarte bune fara sa investesc o gramada de bani in publicitate.

Mi-a permis sa concurez cu agentii mult mai mari ca a mea.

Sunt multi oameni care ma intreaba daca „SEO inca functioneaza? „. Iar raspunsul este DA.

Sunt literalmente afaceri construite pe Google, care vad rezultate uimitoare de la SEO. Si o poti face indiferent in ce nisa esti.

 

Cuprins Curs SEO Gratuit

Acestea sunt subiectele pe care le vom acoperi in cursul de seo:

 

  • Introducere in SEO si cercetare de cuvinte cheie
  • SEO on page si SEO tehnic.
  • Marketing de continut (partea 1)
  • Marketing de continut (partea 2)
  • Crearea de backlink-uri
  • Branding si experienta clientilor

Vei avea parte de continut text si este posibil in viitor sa adaug si suport video si audio.

Atata timp cat vei urma toate sfaturile din curs vei fi capabil sa reusesti sa ai o campanie SEO de succes.

De asemenea, iti voi raspunde pe email la toate intrebarile pe care le vei avea pe parcursul cursului.

Iata ce urmeaza in urmatorul capitol:

 

  • Vom intelege ce este SEO
  • Vom intelege ce ofera SEO
  • Modul in care putem gasi cuvinte cheie perfecte
  • Modul in care putem spiona cuvintele cheie a concurentilor

Asa ca hai sa ii dam drumul.

 

Introducere in SEO

Sa vorbim despre ce este SEO si de ce este important.

Stiai ca 90% din experientele online incep cu o cautare pe un motor de cautare? Si aici nu ma refer doar la Google, sunt atatea motoare de cautare precum Youtube (da youtube este un motor de cautare) , Booking (cauti destinatii) si asa mai departe.

 

Ce este SEO?

SEO este procesul de optimizare a unei pagini sau site in scopul de se clasa mai bine pe motoarele de cautare.

Uite am facut o reprezentare vizuala simpla aici:

 

exemplu clasare seo

O campanie SEO de succes ar fi ca pozitia numarul 4 pentru cuvantul cheie „ghid seo 2020” sa devina pozitia numarul 1. Dar chiar si clasarea pe pozitia 3 tot s-ar numi o imbunatatire 🙂

Cu alte cuvinte, optimizarea SEO este vanzatorul tau 24 din 24. Indiferent de ora din zi oamenii iti pot gasi produsele sau serviciul atunci cand cauta cuvantul cheie pe care tu ai optimizat.

Vei primi trafic organic si o parte din el se va transforma in vanzari.

De aceea imi place SEO.

Cand folosesti anunturi platite daca nu mai platesti, anunturile tale se dezactiveaza si automat traficul tau e 0. Insa cu SEO, daca nu faci nimic pentru o saptamana intreaga vei primi in continuare trafic.

 

De ce trebuie sa folosesti SEO?

E foarte simplu:

 

  • Creste traficul
  • Genereaza vanzari si ROI pozitiv
  • Genereaza Brand Awarness
  • Construieste autoritate si incredere in Brand

Jimmy Wales, fondatorul Wikipedia a spus Daca nu este pe Google, nu exista”. Si este adevarat.

De fiecare data cand cauti un restaurant nou sau o recomandare o cauti pe Google.

Google domina atunci cand vine vorba de motoare de cautare. Se estimeaza ca sunt 4,5 miliarde de utilizatori de internet activi. Si din acestia 87% cauta pe Google.

Deci daca nu esti pe Google nu te vei descurca prea bine.

Si daca doar esti pe Google afla ca nu este de ajuns. Pozitia ta este totul!

Se estimeaza ca peste 31% dintre oameni fac clic pe pozitia 1.

Asta inseamna 1 din 3.

Deci cu alte cuvinte daca nu esti in top 10 atunci nu va intra nimeni pe site-ul tau.

Acum vreau sa te fac sa intelegi cum functioneaza Google.

 

Cum functioneaza Google?

In primul rand hai sa definim ce inseamna SERP.

SERP vine de la Search Engine Results Page. In traducere o pagina cu rezultatele motorului de cautare.

Deci este o pagina de raspunsuri care este afisata unui utilizator dupa ce a facut o cautare. Sa luam un exemplu ca sa fie mai usor.

Sa presupunem ca vei cauta „cea mai buna pizza din Bucuresti” pe Google.

 

cautare pe google cea mai buna pizza bucuresti

Atunci cand vei primi rezultatele, Google va lua in calcul autoritatea si relevanta fiecarui site pentru a determina care site iti va fi tie cel mai util.

Daca noi doi cautam acelasi lucru s-ar putea ca rezultatele sa fie diferite.

Deoarece rezultatele sunt personalizate pe baza istoricului de navigare al fiecarui utilizator.

Asa cum spuneam mai inainte Google domina piata de cautare de aceea vom continua sa il tot folosim pe parcursul cursului SEO.

 

Ce este PPC?

Cautarea platita adesea mentionata ca Pay-Per-Clic(PPC), se refera la utilizatorii care platesc pentru a avea anunturi evidentiate pe motoarele de cautare.

Uite un exemplu de anunt pe Google:

 

exemplu anunt pe google
exemplu anunt pe google

Observi ca in dreptul reclamei apare un text „Anunt”. Asta indica ca acest rezultat a fost platit sa fie primul pe Google.

Anunturile de cumparaturi apar intr-un rand in partea de sus a paginii sau in partea dreapta a rezultatelor. Uite un exemplu:

 

exemplu google shopping
exemplu google shopping

 

Ce sunt Rezultatele locale Google Harti ?

Atunci cand un utilizator cauta un serviciu sau o firma locala Google iti va arata rezultate locale din „Compania mea pe Google”

Uite un exemplu de astfel de rezultat:

 

exemplu cautare locala

 

Ce sunt rezultatele organice ?

Dupa cum am mentionat mai devreme rezultatele organice sunt rezultatele de cautare neplatite care sunt clasate pe baza mai multor factori controlati de motoarele de cautare.

 

 

Ok acum ca stim cum functioneaza Google si am definit termenii de baza putem sa luam o scurta pauza 🙂

Probabil te intrebi „Bine, bine dar care este formula, reteta secreta pentru a fi primul pe Google?

Ei bine, nu exista o reteta secreta. Insa exista mici ingrediente care aduc la pozitionarea locului 1 pe Google.

Si acum am de gand sa trec prin ele.

Sa incepem.

Factorii de care trebuie sa tii cont sunt:

 

Viteza de incarcare

Pentru fiecare secunda in plus de incarcare a site-ului, conversiile tale se reduc cu pana la 7% potrivit Blogului Hubspot.

Deci este foarte important sa te asiguri ca site-ul tau se incarca rapid.

Urmatorul factor este:

 

Experienta vizitatorului pe mobil.

Uite, numarul de persoane care utilizeaza dispozitive mobile este in continua crestere. Atat de mult incat Google a trecut la indexarea mobila prioritara.

Urmatorul factor de care vreau sa tii cont este:

 

Continutul

Google stie ca daca spre exemplu ai articole despre „caini”, atunci s-ar putea sa acoperi subiecte si despre „alimentatia cainilor”, „ce se intampla daca lasi un caine in casa prea mult?”

Deci cu cat te duci mai in detaliu pe fiecare pagina pe acest subiect cu atat mai bine o sa ajungi mai sus in clasament.

Un alt factor este:

 

Lungimea Link-ului/URL

Cu cat lungimea URL-ului este mai mare cu atat pozitiile tale sunt mai mici. Deci incearca sa pastrezi lungimea URL cat mai scurt si la obiect.

Un alt lucru de care trebuie sa tii cont este:

 

Lungimea continutului.

In general cu cat continutul tau este mai lung cu atat oamenii vor petrece mai mult timp pe el si vor ajunge sa il distribuie. Dar asta nu inseamna ca ar trebui sa scrii zeci de mii de cuvinte fara nici un fel de substanta.

Un alt factor foarte important sunt:

 

Backlink-urile

Backlink-urile sunt legaturi de pe alte site-uri sau pagini trimise catre domeniul principal.

Ce trebuie sa stii aici este ca backlink-urile au un impact mare asupra clasamentului tau.

Un alt factor de care trebuie sa tii cont este:

 

Securitatea site-ului

In zilele de astazi securitatea site-urilor este o problema mare.

De asemenea, asigura-te ca folosesti un certificat SSL ca sa obtii adresa HTTPS.

Daca nu vei avea certificat SSL, atunci cand oamenii iti vor vizita site-ul va aparea un avertisment de genul:

 

exemplu avertisment conexiune site
avertisment conexiune site

Acum ca am vazut ce inseamna SEO sa trecem la urmatorul capitol unde vorbim despre cercetare de cuvinte cheie.