Pot sa ma uit la un landing page si sa imi dau seama imediat ca are rata de conversie mica sau aproape de 0.
Salut prieteni, sunt Vladislav, Fondatorul agentiei de marketing si web design UNO SOFT si astazi o sa impartasesc cu tine cum sa optimizezi rata de conversie intr-un landing page.
Exista o formula pe care noi la agentie o folosim si daca o vei urmarii pas cu pas ar trebui sa produca rezultate.
Asadar, hai sa incepem.
Primul lucru pe care trebuie sa il faci pentru a optimiza rata de conversie este:
Pune in header serviciul tau. Atentia vizitatorului este mai mica decat a unui copil. Cu alte cuvinte daca nu le poti atrage atentia in titlu, in primele 2 secunde i-ai pierdut.
Opt din zece persoane o sa citeasca titlul si doar doua din cele opt vor citi restul textului.
Deci daca poti crea un titlu uimitor cu serviciul/produsul tau vei reusi sa atragi oamenii sa citeasca si restul continutului.
In privinta titlului, recomandarea mea este ca titlul tau sa fie ceva indraznet, scurt si la obiect, sapte-opt cuvinte maxim.
Optimizeaza rata de conversie prin accent vizual
Fie ca vorbim de un video, de o imagine, o ilustratie pune ceva ce capteaza atentia. In momentul in care cineva citeste titlul.
Dupa ce l-au citit ai nevoie de ceva vizual pentru a le atrage atentia, in felul acesta ii determini sa continue.
Daca ai text, fara imagini vei observa ca bounce-rateul este foarte mare.
Cu cat calitatea imaginilor va fi mai mare cu cat oamenii vor petrece mai mai mult pe site-ul tau si rata de conversie va creste.
Al treilea lucru de care ai nevoie pentru a optimiza rata de conversie este de a focusa continutul pe beneficiile produsului.
Caracteristiciile produsului conteaza, insa beneficiile sunt cheia. Oamenii nu cumpara ceva din cauza caracteristicilor, cumpara din cauza beneficiului.
De obicei, beneficiile sunt solutia la problema clientiilor tai.
Daca beneficiile nu sunt acolo si nu sunt clar mentionate rata ta de conversie va avea de suferit.
Afla probleme cu care clientii tai se confrunta si vorbestele pe intelesul lor. In mod ideal produsul sau serviciul tau trebuie sa le rezolve problema.
Ultimul sfat pentru optimizarea ratei de conversie:
Include recenzii de la clienti
Recenziile sunt uimitoare. Un motiv pentru care sunt atat de apreciate este pentru ca spun adevarul. Si prin includerea lor, clientii pot atunci sa aiba un sens mai bun daca acel produs este sau nu potrivit pentru ei.
Ce poti face pentru a imbunatati si mai mult rata de conversie este sa dai o garantie clientilor tai.
Fie ca le dai ceva gratuit, sau le dai o perioada de test de 14 zile sau banii inapoi garantat aceste lucruri sunt foarte apreciate de clienti.
Vrei ca vizitatorii tai sa se simta confortabili. Daca nu vor fi multumiti de produsul tau ei vor returna produsul oricum, asa ca de ce sa nu profiti de asta.
De aceea, garantia este importanta. Pentru ca in momentul in care le arati clientilor ca iti pasa de experienta lor ai o sansa foarte buna sa iti creasca rata de conversie.
Bonus: Daca poti, integreaza o poveste in descrierea produsului / serviciului. Oamenii adora povestile.
Daca reusesti sa faci asta le vei accesa emotiile mai mult decat ratiunea. Gandeste-te tehnica asta este folosita de zeci de ani la televiziune.
Multumesc pentru ca ai citit acest articol si daca ai nevoie de ajutor pentru optimizarea ratei de conversie te rog scrie-mi pe pagina de contact.
O zi extraordinara sa ai.