In acest articol vei afla cum poti crea reclame pe TikTok, viza publicul titnta si cum sa urmaresti campania ta de publicitate pe TikTok.

exemple de reclame pe tiktok

De cand a aparut pe scena social media in 2018, TikTok s-a bucurat de o crestere exponentiala.

TikTok este in mare parte favorizat de Gen Z, dar din ce in ce mai multi utilizatori mai in varsta au inceput sa instaleze aplicatia.

Este foarte probabil ca publicul tau tinta sa se afle acolo.

Cum creez o reclama pe TikTok?

Crearea unei reclame pe TikTok este usoara. Iata un ghid pas cu pas pentru publicitate pe TikTok.

Creaza o campanie de publicitate pe TikTok

Primul lucru pe care trebuie sa il faci atunci cand publici o reclama pe TikTok este sa creezi o campanie si sa setezi obiectivele campaniei.

Poti alege diferite obiective, cum ar fi instalari de aplicatii sau trafic.

Pentru a crea o reclama pe TikTok:

  1. Alege obiectivul campaniei
  2. Stabileste bugetul campaniei

Cum sa configurezi reclama ?

Intregistreaza un cont TikTok Ads si conecteaza-te la TikTok Ads Manager.

Pentru a crea un anunt, fa clic pe Campanie > Creare:

creaza reclama tiktok

Alege obiectivul potrivit

Care sunt obiectivele afacerii tale ?

  • Doresti sa cresti traficul siteului?
  • Sa stimulezi conversiile ?
  • Sa convingi mai multi oameni sa iti verifice continutul video?

Obiectivul tau este ceea ce doresti ca spectatorii sa faca atunci cand iti vad reclamele.

TikTok are 3 categorii de obiective: constientizare, consideratie sau conversie.

obiective reclame tiktok

Seteaza numele si bugetul reclamei

Bugetul campaniei este suma pe care esti dispus sa o cheltui pentru difuzarea reclamelor tale.

Odata ce ai atins suma bugetata, anuntul tau nu va mai fi difuzat.

Stabilirea unui buget te ajuta sa iti monitorizezi costurile de marketing, sa controlezi livrarea anunturilor si sa masori performanta.

Exista 2 optiuni de buget:

Fara limita: Cu un buget nelimitat, nu va exista nici o restrictie in ceea ce priveste livrarea reclamelor.

Buget zillnic/ Buget pe viata: Livrarea anunturilor este limitata de bugetul zilnic sau total. Acest lucru limiteaza cheltuielile zilnice sau totale.

buget reclama pe tiktok

Creaza un grup de anunturi

Dupe ce ai creat o campanie urmatorul pas este sa configurezi grupul de anunturi.

Uite cum sa configurezi un grup de anunturi in TikTok Ads Manager:

  1. Alege plasamentele anunturilor tale.
  2. Completeaza detaliile anuntului tau.
  3. Seteaza un public tinta.
  4. Configureaza un buget si un program.
  5. Alege obiectivele de optimizare si metoda de licitare

Etapa 1: Plasamentele anunturilor

Poti sa iti alegi propriile plasamente de anunturi sau sa alegi plasamente automate (TikTok o sa optimizeze livrarea anunturilor).

blank

Pasul 2: Detaliile reclamei

Sectiunea aceasta este cea in care vei completa toate detaliile legate de pagina de destinatie sau de aplicatia pe care o promovezi.

blank

Tip de promovare: In functie de obiectivul campaniei tale, poti alege fie instalarea aplicatiei, fie site-ul web.

Nume afisare: Aici este locul in care intra numele marcii sau numele aplicatiei tale.

Imagine de profil: Imaginea de profil este afisata audientei tale impreuna cu anuntul tau.

Categorie: Alege categoria de anunt care descrie promovarea ta pentru a beneficia la maxim de modelul de optimizare a publicitatii.

Etichete anunt: Adauga pana la 20 de hashtaguri pentru a descrie site-ul sau aplicatia ta. Algoritmii TikTok vor folosi aceste etichete ca si cuvinte cheie pentru a potrivi anunturile cu publicul potrivit.

Comentarii: Daca nu doresti ca utilizatorii sa poata comenta la anunturile tale seteaza pe dezactivat.

Descarcare Video : daca acest lucru este dezactivat, spectatorii nu vor putea descarca reclamele tale.

Pasul 3: Modul creativ

Tiktok iti ofera optiunea de a optimiza crearea reclamei in mod automat. Atunci cand aceasta optiune este activa, TikTok va genera automat combinatii ale asseturilor tale(imagini, videoclipuri, texte publicitare) si va livra combinatii ale reclamelor cu cele mai bune performante.

Pasul 4: Targetarea audientei

TikTok ofera mai multe optiuni pentru crearea sau excluderea audientelor. In plus, poti restrange audienta in functie de optiunile demografice( varsta, gen, interese si multe altele).

blank

Pasul 5: Buget si Orele livrarii reclamei

Dupa ce ai stabilit audienta pentru reclama ta, este timpul sa setezi bugetul si orele livrarii.

Momentan TikTok cere un buget de minim 20 de dolari, indiferent daca algei buget zilnic sau buget pe viata.

TikTok iti permite sa setezi ora de inceput si de sfarsit pentru reclama ta.

blank

Creare reclama pe Tiktok

Acum ca ai configurat campania si grupul de anunturi, este timpul sa creezi reclama pe tiktok.

Managerul de anunturi TikTok include instrumente de creare si editare video care faciliteaza foarte mult crearea de anunturi de inalta calitate si atractive.

Pasul 1: Adauga videoclipuri sau imagini

Incepe prin a alege formatul de anunt (Video sau imagine)

blank

Pasul 2: Alege un thumbnail

Dupa ce ai incarcat video-ul, alege o imagine pentru thumbnail. In functie de lungimea clipului tau, TikTok va afisa pana la 8 cadre din care poti alege. Poti, de asemenea, sa iti incarci propria imagine pentru un thumbnail custom.

Pasul 3: Introdu numele si textul reclamei

Dai reclamei tale un nume ca sa il poti identifica cu usurinta.

Introdu textul care va aparea deasupra anuntului tau. TikTok accepta 100 de caractere.

Pasul 4: Adauga un apel la actiune

Ultimul pas pentru a crea reclame pe TikTok este adaugarea unui apel la actiune.

blank

Dupa ce ai ales apelul la actiune fa clic pe butonul Save pentru a crea reclama.

Felicitari! Tocmai ce ai creat prima reclama pe TikTok.

Daca vrei sa afli mai multe despre Tiktok iti recomand Ghid Complet despre TikTok.

Hei, sunt Vladislav. Sunt hotarat sa iti cresc venitul afacerii prin digitalizarea ei. 

Dar, doar daca ma lasi sa te ajut ­čÖé

Trimite-mi un mesaj pe salut@uno.ro si iti scriu cat de repede pot.

 

Ma gasesti si pe:

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *