Continutul viral pe social media nu este o stiinta exacta, insa are o componenta stiintifica. Daca doresti ca ceea ce postezi pe social media sa devina viral, trebuie sa incepi sa te uiti la numere si sa nu mai iei decizii bazate pe instinct.

In ultimii trei ani, am invatat cum sa fac campanii eficiente pe retelele de socializare. Mai important, am invatat ce sa nu fac.

Deci daca doresti sa ai o sansa sa devina viral continutul tau evita urmatoarele 7 greseli:

Greseala numarul 1.

Crezi ca nu conteaza atunci cand postezi pe social media

Nu poti sa postezi continut la 3 dimineata si sa te astepti sa devina viral.

În ultimii cinci ani, am învățat cum să împing conținut prin intermediul rețelelor de socializare, astfel încât să se răspândească viral. Mai important, am învățat ce să nu fac.

Orice retea de socializare are timpi in care e utilizat la maxim. Daca poti posta in perioada ideala vei avea parte de o expunere mult mai mare.

La Instagram spre exemplu poti vedea in contul de business ora de varf a followerilor tai. Uite un exemplu:

statistici cont de business instagram

Dupa cum poti observa de pe acest cont Luni la ora 6:00 PM e cea mai buna perioada pentru a posta.

Sa trecem la greseala numarul 2.

Plasarea butoanelor de social media

Pe blogul meu personal am testat plasarea butoanelor de socializare in partea de sus si de jos. In mod surpinzator, oamenii au tendinta de a da share inainte de a citit postarea, deoarece butoanele de social media din partea de sus au obtinut cu 130% mai multe clicuri decat cele din partea de jos.

In plus, am incercat sa folosesc un plugin care deruleaza butoanele o data cu continutul. Acestea au obtinut cu 210% mai multe clicuri decat restul butoanelor.

Daca vrei sa obtii mai multe distribuiri pe blog ia in considerarea plasarea butoanelor de share in functie de continutul tau si de datele pe care le primesti de la utilizatori.


Sa trecem la greseala numarul trei.

Distribuirile conteaza, nu traficul

Daca nimeni nu da click pe postare, nu vei avea trafic.

Majoritatea bloggerilor si marketarii de continut se concentreaza pe cat de mult e distribuit continutul pe Facebook sau alta platforma. In teorie daca ai multe distribuiri, ar trebui sa obtii mai mult trafic, dar acest lucru nu se intampla intotdeanua.

In loc sa te concentrezi doar pe numarul de distribuiri, ar trebui sa te uiti si la trafic. O modalitate buna de a stimula traficul de pe social media este analiza CTR. (rata de clic)

Locul optim pentru a lasa un link pe social media este la 25% din post. Deci nici la inceput, dar nici la sfarsit. Incerci sa scrii o propozitie apoi pui link-ul. Dupa care continui cu postarea.

Sa trecem la greseala numarul patru.

Te focusezi pe toate canalele de social media

Acum 3 ani cand testam butoanele de social media. Pe un alt site am plasat 10 butoane de social media. Efectiv toate platformele pe care le stiam atunci le-am adaugat.

Oricat de multe butoane de social media am folosit, mai putin de 8% dintre persoane au facut clic pe butoane.

Cu toate acestea, a existat o diferenta imensa in numarul de persoane care au facut clic pe butoanele de socializare cand au existat doar 3 butoane, fata de 10.

Desi au fost mai putine optiuni, s-a inregistrat o crestere de 20%.

Oamenii au tendinta de a distribuii continutul tau pe o singura retea. Plus ca atunci cand le dai prea multe optiuni se pierd. Asa ca in mod ideal nu ar trebui sa ai mai mult de 3 butoane de share.

Sa trecem la greseala numarul 5.

Nu esti constant

Daca vrei sa iti creezi un brand pe social media trebuie sa fii constant. Nu te astepta sa iti creasca urmaritorii daca tu postezi o data pe saptamana.

Trebuie sa iti obisnuiesti audienta cu postari zilnice.
Pentru inceput recomand cel putin 2 postari pe zi.

Daca eviti cele 5 greseli de mai sus continutul tau va avea o sansa sa devina viral. Asigura-te ca testezi continutul tau in functie de audienta ta.

O saptamana extraordinara iti doresc.

Hei, sunt Vladislav. Sunt hotarat sa te ajut sa ai mai mult trafic pe site. 

Dar doar daca ma lasi sa te ajut 🙂

Completeaza mai jos formularul si iti scriu cat de repede pot.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *