Salutari! In ultima perioada m-am tot abonat la diferite site-uri sa vad ce email marketing fac proprietarii de afaceri din Romania.

Dupa ce am analizat zeci de email-uri m-am gandit…hmm..Romania are nevoie un articol ca asta. Asa a inceput.

Vreau sa iti vorbesc despre email marketing, despre anatomia unei campanii eficiente de email marketing. Am sa iti ofer multa valoare si poate si ceva resurse la final daca ramaii cu mine 🙂

blank

Ce este email marketing?

Hai sa incepem cu inceputul. Ce inseamna email marketing ?

Foarte simplu. Un alt canal de comunicare. Si inca unul foarte eficient. Practic prin email marketing incercam sa aducem un potential client la stadiul de client prin intermediul scrisului sau a imaginilor.

Bine bine, dar de ce sa folosim email marketing in loc de Instagram, Facebook, Google Adwords?

Pentru ca tu detii controlul. Trebuie sa intelegi ca toate aceste platforme au control asupra audientei tale. Ei sunt cei care decid rata de interactiune, cati si ce vad atunci cand tu postezi.

Insa, atunci cand vorbim despre email stim exact ce audienta avem si cum interactioneaza cu noi. Nimeni nu iti va spune ca trebuie sa platesti in plus daca vrei sa trimiti inca un email.

Pe langa asta mai ai un avantaj: Poate fi complet automatizat. Efectiv este masinaria perfecta de vanzari. Daca o optimizezi cum trebuie ea iti va aduce bani cu fiecare email trimis.

Daca poate fi automatizat, inseamna costuri mai mici. In comparatie cu alte forme de marketing, email-ul are cele mai scazute costuri.

Presupunand ca ai deja o lista de email-uri. Vreau sa iti arat o „formula magica” care pentru noi a functionat de fiecare data.

Am sa iti prezint anatomia unei campanii de succes de vanzare prin email. Cumva un fel de schelet. Te poti ghida dupa aceasta formula si adapta pentru afacerea ta.

blank

Emailul 1

Intro informational

  • Prezinta o problema pe care audienta ta o are
  • Adauga valoare prin a le oferi ceva ce le poate rezolva problema
  • Seteaza cumva scena pentru campanie si explica ce vor invata
  • Introdu oferta ta
  • Nu pune nici un call to action sau un buton de descarcare

Tine minte acest email trebuie sa fie strict informational, nimic care sa „sune” a reclama

Email 2

Informational

  • Adauga si mai multe informatii de valoare pentru publicul tau
  • Intra adanc intr-un aspect particular (poate fi un studiu de caz )
  • Rescrie ceea ce oferi conectand studiul de caz
  • Fara nici un call to action sau buton de descarcare
  • Fa-i curiosi de ceea ce va urma (urmatorul email)

Email 3

Informational

  • Aceeasi formula ca email nr 2

Email 4

Informational – Ton usor de vanzare

  • Recapituleaza emailul numarul unu, doi si trei
  • Adauga ceva extra
  • Include un testimonial mic/ social proof
  • Un call to action pentru a seta o convorbire telefonica
  • Fa-i curiosi pentru urmatorul email

Email 5

Informational – Ton usor de vanzare

  • La fel ca emailul 2 insa..
  • Introdu un call to action pentru o convorbire telefonica care se leaga de subiectul ce a fost discutat

Email 6

  • La fel ca emailul numarul 5

Email 7

  • La fel ca emailul numarul 5

Email 8

Vanzare Agresiva -Email marketing

  • Recapituleaza emailul 5-7
  • Adauga social proof si testimoniale
  • Conecteaza informatia de pana acum si ceea ce oferi
  • Call to action sa aranjati o intalnire sau o convorbire telefonica

Email 9

Informational – Ton agresiv de vanzare

Descriere completa a ceea ce oferi

Leaga toate informatiile din email-urile precedente

Adauga inca un testimonial sau social proof

Call to action sa setati o convorbire telefonica sau cumparare directe

Email 10

  • Tipul de email care suna ” Inca un lucru”
  • Ataca problema dintr-un alt unghi sau vorbeste despre ceva unic in solutia ta
  • Call to action

Email 11 (optional)

Ton agresiv de vanzare

  • Timpul se scurge, actioneaza acum

Email 12 (optional)

Vanzare agresiva

  • Inca o zi de valabilitate

blank

Metode de a mari conversia in email marketing

Metoda Urgentei:

  • Ofera produsul tau la reducere pentru o perioada scurta de timp
  • Pune pretul sa creasca sau anunta ca va creste extraordinar de mult cu fiecare email

Atunci cand le oferi produse ce se pot descarca:

  • Colecteaza informatii extra despre audienta ta atunci cand le oferi produse(numar de telefon, nume etc)

Cam atat am avut de impartit in mod gratuit cu voi. Desigur daca doresti sa aflii tehnici si mai avansate va trebuii sa ma contactezi 🙂

Daca vrei sa ne conectam trimite-mi un mesaj pe [email protected]

Ma gasesti si pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.