Cand ai un site web ce are mii de vizitatori lunari e usor sa generezi potentiali clienti.
Ce se intampla atunci cand traficul tau e foarte mic? Cum generezi potentiali clienti?
Salut, eu sunt Vladislav si astazi vreau sa iti arat cum sa ai potentiali clienti atunci cand nu prea ai trafic.
Inainte de a incepe asigura-te ca te abonezi pe lista noastra unde impartasim tehnici avansate de marketing.
Cand ai un site la inceput de drum este destul de greu sa generezi trafic. De cele mai multe ori doar crearea unui site nu iti va aduce trafic. Trebuie sa te asiguri ca fiecare pagina a site-ului tau are intentii clare si este optimizat pentru SEO.
Pentru ca optimizarea SEO poate fi ceva pe termen foarte lung, va trebui sa te gandesti la o alta strategie.
Uite ce iti recomandam noi.
Creaza un Lead Magnet
Creaza ceea ce se numeste in traducere „un magnet de prospecti”. Stiu ca daca esti la inceput s-ar putea sa nu ai un buget pentru promovare. Cu toate acestea, este important sa faci un pic de awarnes in acest sens. Se va merita pe termen lung.
Investeste intr-un „magnet de prospecti” prin construirea unui continut solid pe blog, ce aduce o tona de valoare pentru cititorii tai si incepe sa faci lista de emailuri. Acest lucru iti va permite sa faci o alta forma de marketing numit email marketing.
Potrivit Hubspot, 99% din consumatori verifica emailul lor in fiecare zi. Si peste 59% din marketeri spun ca e-mailul este cea mai mare sursa de venituri.
Cateva exemple de Lead Magnets (magnet de prospecti) sunt eBook-urile, infograficele, webinarele, concursurile, studiile de caz.
Nu uita ca acesti magneti trebuie sa ofere valoare utilizatorilor pentru ca ei sa iti ofere emailul lor.
Acum poti promova acesti magneti in cateva moduri. Poti sa folosesti Google Ads, anunturi pe Facebook sau Linkedin. Poti, de asemenea, sa conectezi acesti magneti cu continutul tau.
Crearea de continut pe site-ul tau este o necesitate in marketingul digital din ziua de azi. Cu toate acestea, scopul tau nu trebuie sa fie doar sa obtii trafic pe site, ci vrei ca in urma acelei vizite sa obtii vanzari. Deci de ce sa nu conectezi continutul tau cu produsele tale.
Include apeluri la actiune in blogul tau. Majoritatea oamenilor nu fac asta, este o metoda buna de a castiga abonati atata timp cat continutul tau este valoros. Atata timp cat continutul tau este relevant cu „magnetul tau” este perfect.
Aminteste-ti ca 96% din vizitatorii care citesc articole informationale nu sunt gata sa cumpere, dar ei pot fi dispusi sa isi lase datele de contact dupa ce au citit o parte din continutul tau.
Foloseste verbe si titluri puternice pentru a capta atentia.
Daca doresti sa creezi o impresie de durata trebuie sa atragi prin atentia cu verbe si titluri puternice.
Titlul tau ar trebui sa starneasca curiozitatea si sa convinga oamenii sa faca clic. Stii titlurile de genu „Cele 7 beneficii ale bananelor, numarul sase te va soca”. Ce este la numarul sase, trebuie sa verific articolul sa aflu mai multe.
Daca poti face un titlu grozav, nu numai ca vei genera mai multi clienti, dar exista o posibilitate sa iti imbunatatesti clasarea pe Google, deoarece CTR-ul tau va creste.
Daca te intrebi cum sa gasesti titluri grozave. Ei bine, o modalitate usoare de a face acest lucru este sa faci o mica cercetare chiar pe Google.
Rezolva erorile din search console
Acum, ultimul sfat pe care il am pentru tine daca vrei ca site-ul tau sa genereze mai mult trafic si potentiali clienti este sa rezolvi erorile din search console.
Stiu ca acest lucru nu iti va oferi rezultate instant, insa pe termen lung imi vei multumii.
Du-te pe consola de cautare google, selecteaza site-ul tau. Iar la categoria „actiuni manuale” google iti va arata erorile si actiunile pe care trebuie sa le iei pentru a imbunatatii site-ul.
Verifica timpii de incarcare a site-ului si daca se indexeaza bine.
Asta a fost pentru astazi, daca ai nevoie sa generezi mai mult trafic si mai multi potentiali clienti pentru afacerea ta da-ne un mesaj.
O saptamana extraordinara.