Despre Proiect

Am inceput la drum cu un domeniu nou pe care nu se facuse SEO deloc. Siteul fiind nou inca nu trecuse de acel renumit „sandbox” (In primele 6 luni Google nu ofera autoritate siteurilor noi, in felul acesta impiedica pozitionarea in SERP a siteurilor de tip parazit).

Statisticile in Google Search Console aratau asa:

Traficul organic era la 14 vizitatori in 3 luni.

Proces SEO

Am inceput prin efectuarea unui audit care determina sanatatea siteului din punct de vedere SEO.
Folosind instrumente precum Ahrefs, am identificat erori precum lipsa descrierilor meta, titluri h1 multiple si chiar probleme la viteza incarcarii paginii.

rezultate ahrefs seo
erori seo ahrefs

Inainte de a rezolva problema descrierilor meta, am creat o lista de 820 de cuvinte cheie potentiale.

blank

Avand toate aceste date, am stiut exact pe ce fel de cuvinte cheie sa ne focusam atunci cand rezolvam problema descrierilor meta si a titlurilor.

Dupa ce am optimizat toate paginile existente era timpul sa reconstruim arhitectura siteului si formarea unui Silo.

blank

Am structurat tot continutul informational al siteului pe 4 categorii principale si subcategorii la fiecare categorie principala.

Dupa organizarea lui, am trecut la imbunatatirea experientei utilizatorului.
Mai exact, optimizarea vitezei siteului.

Viteza site-ului nu afecteaza doar pozitia in motoarele de cautare, ci si vanzarile.

Conform Google PageSpeed, siteul avea un scor de 20 pe mobile si 40 pe desktop, noi l-am dus la 80 pe mobile si 98 pe desktop.

imbunatatire viteza site google

Am trecut la rezolvarea tuturor erorilor din Google Search Console.

fara probleme google search console

Acum sanatatea siteului indica un rating de 91 si este pregatit pentru urmatorul pas.

sanatatea siteului seo

Marketing prin continut

Am inceput prin a analiza competitorii. Le-am analizat continutul, paginile pe care rankeaza si profilul de backlinkuri.

Obiectivul nostru era sa identificam oportunitati de clasare usoara, fara nevoia de a crea backlinkuri.

Din lista de 820 de cuvinte cheie, am ramas cu 134 de cuvinte cheie cu dificultate scazuta spre medie si cu volum de trafic minim 100.

Impreuna cu echipa de content writing am creat 64 de articole si 11 pagini noi insumand 97,856 de cuvinte.

blank

Aceste articole au fost livrate pe o perioada de 9 luni.

Rezultate

Dupa primele 3 luni au inceput sa se vada primele rezultate.

blank

In comparatie cu cele 3 luni in care siteul acumulase 14 vizitatori organici acum siteul avea 119 in 6 luni, adica cu 105 vizitatori in plus.

Dupa 10 luni in care am optimizat in mod constant si am adaugat continut, site-ul a inceput sa se claseze pe prima pagina cu 8 din cuvintele cheie alese.

Iar Google Search Console arata:

blank

O crestere de 10900% in clicuri (calculand de la 14 clicuri) si mult mai mult in afisari.

Campania fiind prea recenta cel mai probabil vom vedea rezultatele complete abia anul urmator atunci cand campania de continut va fi finalizata.

Siteul continua sa creasca atat in clasari cat si in trafic organic.

blank

Aceasta campanie SEO a fost realizata cu 0 backlinkuri !!!

A fost folosit doar continut de calitate, informativ si comercial si optimizare pe pagina.

Noi ne focusam mai intai pe experienta utilizatorului, daca continutul este extraordinar si experienta placuta atunci putem incepe promovarea.

Planul de mentenanta.

La atingerea a 100.000 de cuvinte vom incepe construirea de backlinkuri ceea ce va propulsa siteul si mai tare in SERP.

Voi face update peste 6 luni cu noi rezultate.

Eu am fost Vladislav, acesta a fost studiul de caz SEO, va doresc o saptamana extraordinara!