Am pregatit un articol despre facebook marketing si ultimele noutati pe care le aduce platforma in octombrie 2019.
Facebook a prezentat multe noutăți în acest an, punand accent major pe transparență și modificarea confidențialității cu platforma. Platforma a acordat prioritate noilor funcții pentru a se derula pe măsură ce anul a trecut.
În această lună, în special, putem vedea câteva instrumente noi, care permit proprietarilor de afaceri și marketerilor să utilizeze platforma pentru a se conecta mai bine și a servi publicul nostru țintă.
Cine este gata să citească totul despre ultimele noutati ale platformei Facebook ?
Mai sunt multe de acoperit luna aceasta, așa că, fără prea multe detalii, hai să incepem.
Instrumente noi de afaceri în Messenger
Facebook a anunțat câteva instrumente noi în Messenger, cele mai multe dintre ele fiind probabil lansate la sfârșitul acestui an.
Iată ce ne asteaptă:
Instrumente de generare de lead-uri în Messenger.
Acest instrument a început deja să se deruleze și a fost testat beta de puțin timp. Aceasta este o opțiune din șablonul Messenger, care poate fi găsit în Facebook Ads Manager și permite automatizarea lucrărilor. Întreprinderile doresc să poată prelua și continua conversațiile, având în același timp o integrare cu instrumentele CRM.
Rezervarea programului prin Messenger.
Aceasta a fost scrisă și la începutul acestui an, iar această caracteristică este deschisă acum testării beta (puteți solicita să vă înscrieți în lista de așteptare). Această caracteristică vă permite să vă înscrieți la o programare folosind Facebook, și apoi să acceptați rezervări prin mesagerie atunci când potențialii clienți trimit mesaje. Funcția va fi probabil disponibilă la finalul anului.
Pe lângă aceste modificări, Facebook a anunțat, de asemenea, că revizuiesc caseta de mesagerie standard la 24 de ore de la primirea mesajului.
Noi caracteristici de colaborare și monetizare pentru Insta Stories si FB Stories
Creatori de Instagram, acesta este pentru voi:
Facebook lansează noi funcții de colaborare și monetizare pentru platforma Stories, concepute pentru a-și crește potențialul financiar. Aceste caracteristici noi includ:
Funcții de colaborare, permițând mai multor conturi preselectate sa partajeze imaginea sau videoclipul în Povestea ta.
Este o modalitate excelentă de a obține mai mult engaggement pentru toți cei implicați și de a face poveștile tale mai captivante și mai dinamice.
Nouă caracteristică de reply, care permite brandurilor să creeze un CTA care solicită utilizatorilor să-și prezinte propriile imagini sau videoclipuri.
După ce obțineți acele imagini sau videoclipuri, puteți să le redistribuiți instantaneu și cu ușurință pe propria poveste pentru un conținut excelent și o dovadă socială.
Funcții de monetizare și vânzare, care ar permite creatorilor să eticheteze produsele pe care le promovează (cum ar fi pe Instagram) și apoi să vândă direct cu un proces de checkout nativ în dezvoltare.
În mijlocul tuturor acestor lucruri, Facebook a recunoscut că testează noi modalități de a introduce mai mulți creatori publicului lor țintă, pe baza aprecierilor, a intereselor și a oportunității de pe platformă.
Acest lucru ar putea face ca Facebook să fie o platformă și mai valoroasă în ceea ce privește atingerea clientiilor tai.
Facebook Dating
Utilizatorii cu vârsta de peste 18 ani sunt capabili să creeze un profil de întâlnire/dating (care este separat de profilul lor principal) și au date sugerate acestora pe baza intereselor și a activității de pe platformă. Numai cei care s-au înscris vor fi sugerate ca parteneri potențiali.
În timp ce aceasta se numește „dating Facebook”, aici există o integrare interesantă cu Instagram, permițând utilizatorilor să își partajeze conținutul Instagram în aplicația de dating.
În acest moment, probabil că acest lucru nu va avea impact asupra proprietarilor de afaceri sau a marketerilor, cu excepția cazului în care caută dragoste, dar este o caracteristică importantă, așa că a trebuit să o menționăm.
Concluzii/Final
Instrumentele de marketing facebook Messenger sunt cele mai importante update-uri din această lună, deoarece vor fi cele mai utile pentru întreprinderi și marketerii din toată lumea.
Noile opțiuni de monetizare și colaborare sunt fantastice și arată o nouă modalitate prin care Poveștile încep să evolueze și mai mult dincolo de originea Snapchat.
În concluzie, a fost o lună grozavă pentru actualizările de pe Facebook și abia așteptăm să vedem ce aduce anul urmator.
Tu ce crezi? De care dintre aceste funcții noi sunteți cel mai încântat? Ce crezi că te va afecta cel mai mult? Împărtășește-ți gândurile și întrebările în comentariile de mai jos!